Požičovňa áut Rai

 

Stránku si práve pozerá: 13 návštevníkov.
Posledná objednávka: Škoda Kodiaq - klient zo Slovenska
Posledná objednávka: Škoda Octavia - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Škoda Fabia - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Audi Q8 - klient z TalianskaPosledná objednávka: Škoda Fabia III Combi - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Mercedes Brabus G - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Škoda Superb - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Mini Cooper S - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: VW Golf Variant - klient z DánskaPosledná objednávka: BMW 3 - klient z TalianskaPosledná objednávka: Mercedes A-Class - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: BMW 5 - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Škoda Karoq - klient z MaďarskaPosledná objednávka: Skoda Octavia Scout - klient zo ŠvajčiarskaPosledná objenávka: Škoda Kamiq - klient zo ŠpanielskaPosledná objednávka: Škoda Kodiaq - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: VW Golf - klient z HolandskaPosledná objednávka: Mercedes V-Class - klient z PoľskaPosledná objednávka: Audi A4 - klient z BelgickaPosledná objednávka: Audi A5 - klient z MaďarskaPosledná objednávka: Audi RS Q8 - klient zo SlovenskaArray

4 veci, ktoré nerobiť s automatickou prevodovkou, pokiaľ ju nechcete hneď zničiť.

4 veci, ktoré nerobiť s automatickou prevodovkou, pokiaľ ju nechcete hneď zničiť.
 

1. Neraďte spiatočku pred úplným zastavením

Toto patrí medzi najčastejšie chyby u vodičov. Prevodovka sa síce dokáže s vysporiadať, ale vedie to k jej väčšiemu opotrebeniu.
 

2. Neraďte z N do D pri vysokých otáčkach

Najčastejšie túto chybu robia vodiči pri snahe o rýchly rozbeh. Auto síce zahrabe a aj odštartuje pomerne rýchlo, avšak spojka a brzdiaci pás dostanú poriadne zabrať. Odporúčame preto použiť na rýchly rozbeh obe nohy. Ľavou pridržíte brzdový pedál, pravou pritlačíte plynový pedál a dostanete auto do otáčok. Následne už len pustíte brzdový pedál. Zobrať dostane predovšetkým hydrodynamický menič , ale pokiaľ to nebudete robiť často, malo by to byť v poriadku.
 

3. Nevyraďujte do N počas jazdy

Dôvodom tohto kroku býva šetrenie paliva. Ak ste sa rozhodli pre prenájom auta, nesnažte sa šetriť za každú cenu. Samotne vyraďovanie do neutrálu počas jazdy nespôsobuje problémy. Problémom je až následné zaradenie D. Pretože zmenu režimu medzi P, R, N a D by sme mali vykonávať len počas úplného zastavenia vozidla.
 

4. Neraďte P pred úplným zastavením

Radením parkovacieho režimu P aktivujete parkovaciu západku, ktorá zabráni otáčaniu prevodovky a teda aj pohybu vozidla. Pokiaľ tak vykonáte počas jazdy, na západku vytvorite veľký tlak a tá sa môže zlomiť.