Požičovňa áut Rai

 

Stránku si práve pozerá: 5 návštevníkov.
Posledná objednávka: VW Golf - klient z Holandska
Posledná objednávka: Škoda Octavia - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Škoda Fabia - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Audi Q8 - klient z TalianskaPosledná objednávka: Škoda Fabia III Combi - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Mercedes Brabus G - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Škoda Superb - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Mini Cooper S - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: VW Golf Variant - klient z DánskaPosledná objednávka: BMW 3 - klient z TalianskaPosledná objednávka: Mercedes A-Class - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: BMW 5 - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: Škoda Karoq - klient z MaďarskaPosledná objednávka: Skoda Octavia Scout - klient zo ŠvajčiarskaPosledná objenávka: Škoda Kamiq - klient zo ŠpanielskaPosledná objednávka: Škoda Kodiaq - klient zo SlovenskaPosledná objednávka: VW Golf - klient z HolandskaPosledná objednávka: Mercedes V-Class - klient z PoľskaPosledná objednávka: Audi A4 - klient z BelgickaPosledná objednávka: Audi A5 - klient z MaďarskaPosledná objednávka: Audi RS Q8 - klient zo SlovenskaArray

3 veci, ktoré vám autopožičovne nepovedia

3 veci, ktoré vám autopožičovne nepovedia

Už sa vám stalo, že ste si niečo objednali, mali nejaké očakávania, a nakoniec to bolo úplne inak? Hlavne nevýhodné pre vás? Ak sa tomu chcete vyhnúť pri prenájme auta, dajte si pozor na nasledujúce veci.

Hovoria, že majú ochotný personál. Ale je to naozaj tak?

Veľa firiem sa hrdí tým, že má ochotný personál. Veď prečo nie. Chodili by ste do obchodu, kde sú na vás hrubí alebo si vás nevšímajú? Nemusíte odpovedať, pretože je to nanajvýš zrejmé. Otočili by ste sa a už nikdy v živote ste tam nevkročili.

No mať GPS, ktoré vám neporadí, keďže sa práve prestavuje cesta a musíte ísť inakadiaľ, a personál autopožičovne vás bude navigovať podľa mapy aj 30 minúť, len aby ste dorazili načas, tomu sa povie autopožičovňa s veľkou ochotou.

Mať schopného a ochotného človeka v call centre nie je len o tom, že mu dáte dopredu pripravené odpovede na rôzne situácie. Musí mať aj empatiu, porozumenie a ochotu pomôcť. To ľudia automaticky nemajú. Treba mať hlavne ľudí so správnym prístupom.

 

Nie vždy môžete čakať v každej pobočke to isté

Boli ste už niekedy v McDonalde? Ak áno, tak potom viete, že bez ohľadu na to, do ktorej pobočky zájdete a v ktorom meste, vždy dostanete presne to isté. Ten istý recept, tie isté produkty, rovnaká kvalita. Možno by ste čakali to isté pri každej firme, ale nie vždy to platí.

Čo oblasť, to môžu byť rozdielne vyškolení ľudia alebo iné nariadenia pre dané mesto či región.

 

Výhody sa vám oplatia, ale sú to výhody len keď ste členom nejakého programu

Už ste mali skúsenosť, že ste niečo chceli zdarma, ale potom ste zistili, že to až tak zdarma nie je? Že musíte splniť nejaké podmienky? Často je to aj preto, lebo tieto podmienky sa nekomunikujú dostatočne.

Vstup do programu autopožičovne sa vám často oplatí. Môžete mať napríklad pristavenie auta zdarma alebo vyššie zľavy na prenájom. Preto si pred prenájmom dobre pozrite, či má autopožičovňa nejaký výhodný program pre členov a či sú nejaké služby zvýhodnené alebo zdarma, len ak ste členmi.

Článok pre vás pripravili špecialisti na prenájom áut z https://www.rai.sk